Wednesday 3 May 2017

HILANGKAN PERUT BUNCIT DALAM MASA SEMINGGU



Gaya hidup rakyat Malaysia sedikit sebanyak mempengaruhi corak pemakanan kebanyakan dari kita. Keluar awal pagi dan bekerja hingga lewat malam membuatkan corak pemakanan yang tidak teratur dan ada yang makan apa saja yang boleh membuatkan perut kenyang tanpa mempedulikan khasiat dan nutrisi dalam makanan tersebut.Habis kerja hingga lewat malam baru lah sempat makan nasi dan makanan berat yang lain.Ini menyebabkan kebanyakan dari kita mempunyai masalah perut buncit.Ditambah pulak dengan waktu yang singkat dan badan yang terlalu letih sudah tentu kita tidak mempunyai masa untuk melakukan senaman .

Hilangkan Perut Buncit dalam masa seminggu


Bagi  anda yang ingin menghilangkan masalah perut buncit  dalam masa seminggu mungkin tips di bawah sesuai untuk anda, .Ianya tidak lah memerlukan kos yang tinggi. Berikut adalah  cara mudah menghilangkan perut buncit dalam masa seminggu yang boleh anda lakukan sendiri di rumah.


salery+timun+nenas+Daun ketumbar

segenggam daun ketumbar
3 potong nanas
1 biji timun saiz sederhana
2 batang saderi
1 gelas air bertapis

Bersihkan bahan-bahan diatas  dan potong  .Kemudian kisar dengan secawan air bertapis.Minum setiap hari. Untuk segelas jus  ianya perlu dihabiskan dalam masa 15 minit.Ini kerana  khasiat yang terkandung didalam juice ini akan hilang selepas 15 minit. Minum setiap pagi selama seminggu .

Bagi mendapatkan kesan yang lebih cepat , sebelum minum juice ini anda boleh lakukan sedikit senaman ringkas di bahagian perut lengan dan pinggul.Jangan lupa untuk mengubah tabiat makan anda dan mulakan cara hidup yang lebih sihat dan teratur.

Terima Kasih


0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 Tips Cantik dan Sihat Semulajadi
| Distributed By Gooyaabi Templates