Monday 3 April 2017

STEM CELL BEAUTY MASK BY YANS: RAHSIA KULIT CANTIK TANPA CELA


Stem Cell...Ramai yang selalu mendengar perkataan ini tapi tak ramai yang tahu kelebihan  dan fungsi Stem Cell yang sebenar.Stem Cell adalah sel yang mencipta sel-sel baru .Sebab itu Stem Cell kerap digunakan dalam perubatan dan rawatan  kecantikan.Sekarang dah ada produk yang berasaskan Stem Cell jadi kita kena manfaat kan perkara ni .Sesiapa pun mesti nak kan kulit yang cantik dan sihat..Bukan?Ramai yang mengalami masalah kulit adalah disebabkan penjagaan yang tidak betul, salah memakai produk dan ada juga disebabkan alahan.Dengan Yans Stem Cell Beauty Mask, apa saja  masalah kulit wajah boleh diatasi.


Stem Cell beauty Mask dari Yans ni adalah produk tempatan yang sedang mendapat tempat di hati pengguna.Dengan gabungan bahan dari tumbuhan semulajadi dan stem cell ianya mampu mencantik dan sekaligus merawat sel-sel kulit pada wajah kita.

KELEBIHAN STEM CELL BEAUTY MASK


- MENCERAHKAN WAJAH.
-MENGHILANGKAN JERAWAT
-MENEGANGKAN KULIT WAJAH DAN KEMBALI AWET MUDA
-MENGHILANGKAN  DAN MEMUDARKAN BINTIK HITAM
-MENCERAHKAN RONA WAJAH YANG TIDAK SEKATA
-MENINGKAT DAN MENGEKAL KAN TAHAP KELEMBAPAN PADA KULIT
-MENGANJAL DAN MELEMBUTKAN KULIT WAJAH

Dengan penggunaan kerap dan teratur kesan penggunaan dapat dilihat dalam masa 2 minggu dan semakin hari wajah akan menjadi lebih cantik berseri.

Testimoni pengguna Stem Cell beauty Mask

Kebanyakan kita di Asia  memiliki kulit yang berminyak.Itu adalah salah satu faktor kenapa jerawat mudah muncul di wajah kita .Bermula dengan jerawat kemudian akan timbul masalah lain seperti parut jerawat , resdung, alahan dan jika silap memilih produk kulit mengalami kekeringan hingga membuatkan wajah kelihatan tua dan berjeragat.



Dengan Stem Cell beauty Mask masalah jerawat dan parut jerawat dapat diatasi dengan segera kerana sel-sel baru dibentuk  semula dan menggantikan sel yang telah rosak..Malah sel-sel baru ini lebih sihat .



Cara Penggunaan Stem Cell Beauty Mask

Dalam satu kotak Stem Cell Beauty Mask ada 3 keping mask disediakan.Ianya digunakan sekurang-kurangnya seminggu sekali.Mask hanya boleh digunakan sekali sahaja..Tapi untuk hari2 seterus nya anda boleh gunakan limpahan stem cell yang terdapat di dalam pek tersebut setiap hari..hanya sapu di wajah dan leher setiap kali sebelum tidur atau bila-bila waktu yang anda suka.kemudian untuk minggu seterusnya pakai mask kedua dan ikuti rutin menyapu stem cell ke wajah ..dan begitu lah seterusnya.

Pastikan wajah sudah dibersihkan dan dikeringkan sebelum memakai mask.Pakai sekurang-kurangnya selama 20 minit..

Lebihan steem cell di dalam pek hendak lah di simpan di dalam peti sejuk.Sebelum menyapu stem cell pada wajah pastikan tangan kering dan bersih.lebih elok jika menggunakan tisu wajah yang bersih.

HARGA STEM CELL BEAUTY MASK.


harga Stem Cell Beauty Mask ini ialah RM50.Didalam nya terdapat 3 keping Mask yang boleh dugunakan .Untuk mendapatkan Stem Cell Beauty Mask ini anda boleh mendapatkan nya melalui contact di bawah:

Facebook: Yans Official

whatsapp / Tel : 013 - 592 8583

Blog: Yans Beauty



0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 Tips Cantik dan Sihat Semulajadi
| Distributed By Gooyaabi Templates